13. februára 2014

Už dlho som nič nenapísal

No a toto je posledná kvapka z nárazovej vlny na rozbehnutie blogu prvými príspevkami.
Tieto písmená majú v tomto znení spoločne asi mesiac a celkom dobre sa mi skladali na fyzike.

Týmto končím úvod do svojho blogu, odteraz sa budem snažiť pravidelne pridávať nový obsah na blog, prípadne zo šuflíkov vyťahovať stariny a upravovať ich do publikovateľnej verzie.

Nielen básničky a inú tvorbu, zrejme aj obyčajnejšie články, ak budem mať o čom písať..




Už dlho som nič nenapísal


Už dlho som nič nenapísal
nijaké žvásty o láske alebo tak
o rachote padajúcich skál
o tom že satan je úbožiak

obyčajnú básničku o hriechu
o nociach nie bez dlžobných blokov
o myšiach utečených pod strechu
o rozkošiach nás, otrokov

Už dlho som nič nenapísal
o tých tvojich lýtkach či bokoch
o tom ako si uväzuješ šál
o drzosti no hlavne o rozpakoch

báseň úplne bežnú v poézií
osobno-ľúbostne-reflexívnu
o ústach z ktorých sa každodenne dymí
básničku veselo-depresívnu

Už dlho som nič nenapísal
o láske z pridlhých zimných chvíľ
Už dlho som nič nenapísal
...a zrejme som dobre urobil.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára