13. februára 2014

Návod na čítanie románu Dotýkaj sa ma

Vážený návštevník,
vitaj v rubrike môjho prvého románu s titulom Dotýkaj sa ma.


Tento román som začal písať v marci 2013 a skončil som ho v novembri 2013.
(Napísal som ho ako sedemnásťročný.)

Začína sa kapitolou 0, ktorá sa nachádza úplne, úplne, úplne dolu v tejto rubrike.

(Nie, nemyslím kapitolu -1, tá je POSLEDNÁ, ale pokojne si pokaz záver, ak sa Ti žiada.)

Nepredpokladám, že ho dočíta veľa ľudí, pretože bol pôvodne začatý ako osobná úvaha vo forme dialógu s vnútorným hlasom a aj vo finálnej verzií je jeho dej zrozumiteľný zrejme iba pre mňa. 

V každom prípade prajem veľa trpezlivosti pri čítaní, občasné preklepy, prosím, ospravedlňte. =)

(PS: Ak by mal niekto niekedy z akéhokoľvek dôvodu chuť mi napísať recenziu, názor alebo mi len zanechať nejaký odkaz týkajúci sa románu celkovo, komentár s radosťou prijmem a podľa možností si ho prosím pod tento článok.)

1 komentár: