27. februára 2014

Mám najradšej

Mám najradšej




Najradšej mám princezné
Tie namyslené s nosom do ktorého prší
Príliš fajnové na obyčajné rande v reštike
A z ligy tak vysokej že nemám na to ich riešiť.

Najradšej mám paničky
Také tie čo môžu mať z najlepšieho všetko
Tie ktoré neznesú bežný kompliment
Myslím tie čo útočia na svet svojím... predkom
Na tie nikdy neviem zanevrieť.

Najradšej mám hrdinky
Nebojácne čo sa tvária že sú muži
Presne tie čo nikdy nepotrebovali pomoc
Také ktorým chlap nikdy neposlúži
Tie ktorým bežne robím odvoz.

Najradšej mám fifleny
A tie ktoré sa urážajú bezdôvodne
Vždy som mal vo vrúcnej láske tie
Ktoré nikdy neprezradia či sú na dne
Tie s ktorými je to aspoň trošku napäté.

Najradšej mám tajnostkárky
Ktoré naozaj NIKDY nepovedia čo ich hnevá
Ženy z radov tých čo brúsia nože
Najväčšiu radosť mi urobí naštvaná deva
Ktorej ani pusa na krk nepomôže.

A úplne najviac si vážim intelektuálky
Ktoré sa vždy tvrdohlavo tvária že všetko vedia
A ktoré sa obliekajú do úsmevov z rokov šesťdesiatych
A ktoré nenápadne v mužských hlavách sliedia

Tie ktoré neváhajú vybíjať dych.

5 komentárov:

  1. veľmi krásne napísané a trefné. Dúfam ,že moja poviedka ťa nejako neurazila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pochvalu a nie, rozhodne sa necítim urazene. skôr prekvapene, pretože by mi nikdy nenapadlo, že niekto píše aj taký druh yaoi. =)

      Odstrániť
    2. ale poviedka rodinný typ nie yaoi , je to hentai na pár Tomoko Hashirama. Ale možno si mal na mysli nejakú inú poviedku.

      Odstrániť
    3. a možno sa len nevyznám v týchto výrazoch... ale, priznám sa, trošku ma to desí. =D fanfiction je celá nejaká desivá vec. čo keby si začala písať o totálne svojich postavách z totálne svojho prostredia? menej by som sa bál. =D

      Odstrániť
  2. už som o tom rozmýšľala ,že by som niečo také napísala,len neviem či sa mám do toho pustiť.

    OdpovedaťOdstrániť