28. marca 2014

Uhádni

Uhádni




Zrýchľuje sa ti tlkot dychu
a jasne počuť tvoje vzrušenie
keď dotýkam sa ťa bez ostychu
ako mi bolo určené
Objímaš ma veľmi tuho
a vťahuješ moju vôňu dnu
tvojim očiam som radšej uhol
vedeli ako dopadnú
Hryzieš ma takmer zúrivo
a potom mi chceš lízať rany
niečo sa vo mne vzbúrilo
keď pýtam sa ťa či máš krámy
Nechceš ma nechať odísť
a už vôbec nie na prvý pokus
pýtam sa: kto je čia korisť?
a čo vlastne čakáš od úst?
Bozkávaš ma nenásytne
a zbavuješ sa svojho hladu
príde mi to strašne vtipné
keď len ty na to máš náladu
Pozývaš sa mi do postele
a potom si do nej zveš mňa
čo má byť na tomto dospelé
keď si mi taká povoľná?
Jazykom sa ma dotýkaš
a vo všetkých zmysloch slova
mrzí ma keď si nezvykáš
aký som strašný somár
Rozchádzaš sa so mnou v pondelky
s omluvou a pusou na rozlúčku
a môj smiech aj keď neveľký
ti už tradične viaže slučku
Spomínaš na mňa len v stredu
a mračíš sa ako sa to nosí
no moju oponu odostretú
vždy vie zaplniť ktosi
Vraciaš sa ku mne v soboty
keď už som trochu pookrial
a mne zločincovi z Golgoty
sa predsa vždy páčila potvora
A v nedele, v nedele sme spolu
unavení z hádok týchto dní
smerujeme ruka v ruke ku kostolu
čo by som odpovedal? uhádni.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára